Nasty chest infection

Zup? I måndags började praktiken och det blev en introduktionsdag i tryckeriet och bland kollegorna. I tisdags fanns det inget att göra så de skickade hem mig då jag känt mig lite krasslig. I onsdags fick vi in ett projekt som jag jobbade lite på och gav till säljaren och det verkar som om kunden nappat så nu ska de gå vidare med det 😊

Ja, annars så är jag sjuk. Det är väl det. Torsdagen lyckades jag inte ens kliva ur sängen eftersom jag hade så svårt att andas och i morse pallrade jag mig till läkaren där han konstaterade, precis som förra gången jag var i Australien, att jag har en "nasty chest infection". Så nu tar jag antibiotika och ligger i sängen och tycker allt är tråkigt. Skulle hellre ligga vid poolen, lite frisk luft och ett svalkande bad, men att steka i solen känns inte så bra, känns som om jag bara gror bakterierna.

Oh well, fick medicin i tidigt skede denna gång så jag hoppas det går över fortare än sist! Nu är det helg så förhoppningsvis är jag pigg och kry att börja nästa vecka med mer energi. Förhoppningsvis rullar det in lite mer jobb också, så det blir lite fart på stället!

Ha en grym helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: