Värmebölja

Just nu har vi världens värmebölja här. Det blir upp till 48 grader vissa dagar och hur skönt det än låter för er där hemma i kalla Sverige så är det faktiskt inte så roligt. Mina dagar består av att gymma, bada i poolen och ta lååååånga kallduschar som inte är tillräckligt kalla. Försöker spara på elen genom att inte använda AC för mycket men det är stört omöjligt. Ni kan i alla fall gömma er inomhus från kylan, jag kan inte gömma mig någonstans! Lika varmt överallt. Puh!
 
Jag har i alla fall flyttat in och komplexet är underbart. Två pooler, tre bubbelpooler, gym och ja, lite allt möjligt smått och gott. Nära till stan, nära till jobbet. Ja, det är ganska bra i övrigt!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: