Tar lite fart

Det tar lite fart. Well, inte på praktiken men i övrigt. Har lärt känna lite fint folk; varit fart i helgen med BBQ och födelsedagsfest för en kille jag aldrig träffat förr med folk jag aldrig träffat förr, men man får ju ta tillvara på tiden! Har även mött upp några svenska tjejer och spelat kubb och ätit kladdkaka och druckit svensk cider. Ibland får man göra svenska saker också ;)

Har för övrigt varit sjukt bra temperaturer veckan som gått. Aldrig stigit över 30 grader, perfekt för mig. Tydligen väldigt ovanligt den här tiden på året men vädret kanske helt enkelt lyssnade på den stackars svensken som höll på att dö i hettan. Hoppas denna ovanlighet håller i sig ;)

På praktiken är det fortfarande segt, jag hoppas verkligen det tar sig nu, vill ha något vettigt att göra! Ja, jag har ju gjort en sak förra veckan som faktiskt såldes in, men ändå! Lite pang-pang och lagom med stress vore nice. Tro det eller ej, men jag börjar bli lite trött på att ligga vid poolen och läsa böcker ;)

Oh well, vi får se vart det hamnar, ännu en vecka på gång nu.
 
 
 
 
Ursäkta kassa mobilbilder, glömmer eller orkar aldrig ta med mig GoPron.. Jag gör det när jag drar på riktiga äventyr istället, har lite helg-roadtrips planerade, man måste ju passa på!
 
Visste ni förresten att de små bilderna längst upp på bloggen är bilder från förra gånger jag var Australien? (Förutom den på Perth skyline). Det var en underbar upplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: