Snabba ryck

Hallå där! Jag är tillbaka på praktiken, frisk och kry, men lite morgontrött. Den tio minuters långa (korta?) promenaden till jobbet gör att man vaknar till och sedan är det fullt ös från morgon till eftermiddag. Ibland. Ibland finns det inte så mycket att göra, framförallt i början av veckan, men mot slutet är det stress och kaos för alla kommer på att man har allting kvar att göra inför helgen. Det funkar lite så här, man chillar och tar det lugnt de första dagarna sen kommer man på att man egentligen hade massor att göra och så blir det stress.
 
Jag gillar det, när det händer saker. Och jobbet är ju så roligt! Sitter på samma kontor som Natasha (min mentor) och två prepress-killar som är hur trevliga som helst. Känner mig verkligen som en del av teamet!
 
På tisdag är det Australia Day och det är SJUKT stort firande här borta så vi är lediga både måndag och tisdag och de börjar firandet redan idag (fredag). Perth har Australiens största fyrverkeri-show för Australia Day och det beräknas komma 250 000 personer för att titta på showen. Hur jag ska överleva det är en bra fråga.
 
Oh well, nu är det dags att börja helgen med en liten mini-festival! Ha en grym helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: