Always prepared

Ja så då har det gått ännu en vecka. Jag älskar verkligen det här stället. Det känns som om jag varit här så länge och det känns helt sjukt att det bara är ca 7 veckor kvar. Alltså va?! Jag börjar redan nu få ångest och känna mig ledsen över att behöva åka hem snart. Det är ju här jag bor? Det är ju här jag lever? Jag har fått så fantastiskt fina vänner och allting känns så himla bra. Usch, vill inte ens tänka på att behöva åka tillbaka.
 
I alla fall! Praktiken tar sig mer och mer. Denna vecka har det varit så SJUKT mycket att göra och det är så jäkla kul alltså! Att vara sysselsatt hela tiden gör det så mycket lättare. Svårare är det när vi är två förpackningsdesigners som ska dela på ett CAD-program ;) Ibland är det lite jobbigt när vissa kollegor blir stressade och pga det blir sjukt bittra och otrevliga, men det är bara att vara saklig och förklara och jobba vidare. Natasha (min handledare) är förresten helt fantastisk, hon inkluderar mig verkligen i allt och ger mig så sjukt fria händer och låter mig sköta riktiga projekt. Hon tar de "tråkiga" och "vanliga" lådorna så jag får göra de mer utmanande grejerna för att jag ska få lära mig, det är grymt! Flera saker som jag gjort de här veckorna har redan sålts och gått mot produktion, det känns hur kul som helst!
 
Jag fick Sweflex stipendium förresten! Fick ett mail igår om att de bifallit min ansökan och att jag får stipendium. Hur bra är inte det?! Blev så himla glad! Och det hjälper så extremt mycket!
 
Nu börjar temperaturen stiga uppåt igen. De går till och med ut med varningar om att det ska bli extremt varmt. Det var önsketänkande att hoppas att den underbara temperaturen på 20-30 grader skulle hålla i sig... Nu stiger vi upp mot 40+ igen. Gud ge mig styrka att överleva det!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: